onsdag 7. juli 2010

Video fra Gyland Rundt

Jeg syklet med kamera på hjelmen og har mikset denne videoen med Google Earth GPS spor. Resultatet er lastet opp på YouTube.com


Det blir naturligvis en del rystelser i kameraet når det rister som verst.

Uheldigvis, så glemte jeg å feste sikkerhetslåsen til kameraet, dette gjorde at denne plastdingsen ble kastet rundt og dunket i kameraet og laget noen stykke klikk i lyden. P.g.a. dette og mye vindsus, så har jeg tatt vekk lyden.

Når jeg studerer høydeprofilen så ser jeg at den lengste og bratteste bakken har over 20% stigning i lengre tid. Her var det uheldigvis noen stener som gjorde at jeg/vi måtte gå av sykkelen. Jeg tror alle gikk her. Ellers så var jeg mye nede i laveste gir i dette rittet, jeg tror nok at jeg ville giret lavere hvis mulig. Uten at jeg tror jeg hadde tjent noe tid på det, men det kan være en faktor andre ganger når en har litt krampe. Da er det bedre å sitte på sykkelen fremfor å begynne å gå.

Jeg måtte gå av sykkelen noen andre plasser også, men det var p.g.a. løs grus. Jeg kjørte No tubes Raven. Jeg har Conntinental Race King 2.2 på den gamle sykkelen, det ville jeg nok tjent på både i løsgrusen oppover og ikke minst i de svingete nedoverbakkene med de dekkene.

Hvis det er interesse så kan jeg legge ut mer video av terrengpartiene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar