søndag 28. august 2011

Hilleknuten 2011

Lørdag 20 august gikk motbakkeløpet Hilleknuten av stabelen i Sirdal. Siden jeg har trent intervall i motbakke i sommer så tenkte jeg at dette kunne være en inspirasjon. Nå er det en lang kjøretur for et relativt kort løp, i tillegg så var ikke værmeldingene de beste.
Dette løpet er arrangert av de som arrangerer Nordsjørittet og de lovet en sammenlagt liste. Dessverre så kom jeg i skade for å melde meg på trimklasse uten tidtakning og merket ikke dette før kvelden før.
Det ble likevel en fin tur, jeg var litt redd for å ta meg helt ut med tanke på Birkebeinerrittet helgen etterpå, men jeg ble ikke særlig støl så jeg tror det gikk greit. Jeg var egentlig mest støl i korsryggen. Tiden ble ca. 36 minutt, en 4-5 plass i trimklassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar